Disiplinlerarası İşbirliği Takımları - Son başvuru 31 Mart 2022

Trakya Üniversitesi UNESCO Eğitimde Kalite ve Dijital Dönüşüm Kürsüsü Disiplinlerarası İşbirliği Takımlarının Oluşturulması

Trakya Üniversitesi, UNESCO Quality Education & Digital Transformation kürsüsü tarafından disiplinlerarası işbirliğine dayalı akademik çalışmalar ve projelerin geliştirilmesi amacıyla Interdisciplinary Collaboration Teams (ICTs) kurulacaktır. ICTs takımlarında yer almak isteyen akademisyen ve araştırmacıların, ekte paylaşılan formu doldurarak ilgi ve uzmanlık alanları ile disiplinlerarası çalışmalarda etkin işbirliği sağlayabilecekleri alanları tarafımıza bildirmelerini önemle rica ederiz. Bu etkinliğe ilişkin olarak:

  • ICTs takımları 4 veya 5 farklı disiplinden bir araya gelen ekiplerden oluşturulacaktır.
  • ICTs takımları belirli zamanlarda UNESCO Kürsüsü öncülüğünde bir araya geleceklerdir.
  • ICTs takımlarında yer alan uzmanlar akademik yayıncılıktan, eğitim koçluğuna, ARGE ve Inovasyondan, EU projelerine kadar çok farklı alanlarda kişisel ve profesyonel alanlarda kendilerini geliştirme fırsatı bulacaklardır.
  • ICTs takımlarındaki ekip üyelerinin peer feedback, hakemlik, akademik yayıncılık vb. akademik yayın kaliesini arttıracak konularda birbirlerine mentörlük yapması ve özellikle kariyerinin başındaki akademisyenlere yol göstermeleri önem arzetmektedir.
  • Takımlar tarafından uygun görülmesi durumunda, her takımda en az 1 (tercihen doktora) lisansüstü öğrenci yer alabilir.
  • Bu çalışma ile ilgili başvurular alınmaya başladığında katılımcılardan gelen talepler  ve öneriler doğrultusunda da gerekli görülen planlamalar ve değişiklikler yapılacaktır.

 Siz değerli akademisyenlerimizin katılımı ile değer katacakları bu girişimimizin etkili ve verimli bir çalışma olacağına inanıyoruz. Sorularınız ve önerileriniz için unichair@trakya.edu.tr ya da erdemdemiroz@trakya.edu.tr adreslerinden bize ulaşabilirsiniz.


UNESCO Chair of Quality Education & Digital Transformation

Başvuru Formu için tıklayınız

Bu içerik 01.03.2022 tarihinde yayınlandı ve toplam 573 kez okundu.